Avaliações de Awang Heemskerk

Avaliações recentes

5.0
Michel
1 março 2025

Ondanks dat de winkel dicht is voor verbouwing (wat niet in de app te zien was) gewoon kunnen bestellen en betaald. Duurde wel heel lang en telefonisch niet bereikbaar dus naar de website gegaan en daar zagen we pas dat de zaak dicht was. Beter het bestel systeem sluiten zodat je niet kan bestellen. Nu afwachten of we ons geld terug krijgen maar ga hier wel van uit...

Dirk
24 fevereiro 2025

al een aantal jaren goede kwaliteit en prima bezorging, deze keer 2 loempia's in 1 doosje, ze waren slap en aan de zijkant kapot, de nasi was erg karig witte rijst met iets er door heen, de babi pangang was perfect, de 3 euro voor het brengen was mij onbekend...... dit kan beter

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Norman
23 fevereiro 2025

Eten was helaas lauw wat overigens de eerste keer was

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marjon
23 fevereiro 2025
Michel van Nieuwland
22 fevereiro 2025

Wederom superheerlijk gegeten, bezorging was iets eerder en vriendelijke bezorger. Eten superwarm en superlekker, echt een aanradera

Petra
21 fevereiro 2025

Zalig eten en op de afgesproken tijd geleverd

...
15 fevereiro 2025
Gerarda
15 fevereiro 2025

Het was allemaal heerlijk en ruime porties

Schipper
10 fevereiro 2025

Eten was prima, vooral de sate was heel goed. Bezorging keurig…

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerard
9 fevereiro 2025

Snel, goed, lekker, goede porties.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Irma
5 fevereiro 2025

Zo lekker!!! 😋

ronkok
27 janeiro 2025

18.00 uur besteld was er al om 17.30 uur te vroeg dus ,en kerrie saus en babi panggang saus uit bakjes een klere zooi in tasje en over andere bakjes tip vershoudfolie gebruiken

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Christine
27 janeiro 2025

Het was weer super lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

R van der Linde
26 janeiro 2025

gewoon prima, wel duur geworden.

Marja
20 janeiro 2025

Keurig op tijd, lekker van smaak en ngoed op temperatuur 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Theo
20 janeiro 2025
Hans
20 janeiro 2025

Nasi was wat droog en het eten was ook niet zo warm.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E. Kertész
14 janeiro 2025

Lekker gegeten!

Arie
13 janeiro 2025

Voor het eerst hier besteld en laten bezorgen. Heerlijk gegeten. Warm en redelijk snel voor de zondag.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jack
10 janeiro 2025

Prima service

Jordy
6 janeiro 2025

Altijd tops service mocht er iets vergeten zijn en snelle bezorging en het eten is altijd heerlijk warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Richard Numan
5 janeiro 2025

Het eten was erg lekker

liasteijn
4 janeiro 2025

lekker en snel

Walter
2 janeiro 2025

Beste Chinees van Heemskerk. Op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Michel van Nieuwland
28 dezembro 2024

Altijd superheerlijk eten, bezorging keurig op tijd alleen deze keer per fietst bezorgd en dan toch iets minder warm als normaal. Verder helemaal prima en goed gegeten!

Beuker
27 dezembro 2024

Was weer heerlijk mals , een mooi gezond 2025 gewenst

Erwin
22 dezembro 2024

Zou graag in bestelproces fooi toevoegen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E.P.J.Hoekstra
20 dezembro 2024

Wat ik heel knap vind is dat de kwaliteit iedere keer weer iets beter wordt. Complimenten

Boering
16 dezembro 2024

Verpakkingskosten ? Verwerk dit in prijs gerecht . Geld ( 0.25 €) vragen om met i-deal te betalen is volgens mij verboden bij wet !!

Theo
16 dezembro 2024
A.J.G. Beentjes
16 dezembro 2024

De 2 loempia's werden geleverd in één papieren zak. Heel vreemd dat ik wel 2x plastic toeslag moest betalen. Verder waren ze lauw en de omhulling was ipv krokant vies slap.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martin Radsma
14 dezembro 2024

Eten besteld en was op tijd en erg lekker top

H.Prins
6 dezembro 2024
Samantha Sluis
5 dezembro 2024

Eten was heerlijk en nog warm helaas kregen we bami, ik had nasi besteld. Het was evengoed smullen.

Piet en Wil
4 dezembro 2024

Awang heeft de lekkerste loempia's. Fantastisch.

GHKeet
3 dezembro 2024

Smakelijke foejonghai met kip, op tijd bezorgd.

Shane
1 dezembro 2024

Eten was goed warm en smakelijk. Bakjes misschien met wat extra folie verpakken, want het was klein beetje gaan lekken (gelukkig niet veel). Blijf het jammer vinden dat jullie geen kroepoek erbij doen. Iets wat wel bij de chinees hoort of misschien aleen doen als mensen rechtstreeks bestellen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dekkr
23 novembro 2024

Rotweer, toch netjes en op tijd. Was lekker!

Ben
21 novembro 2024

Loempia met veel tauge, weinig ei, kip, beetje teleurstellend.

Lilian Ettes
20 novembro 2024

Met de extra opmerking over de eigen voordeur en niet aan te bellen bij de centrale hal werd niks gedaan jammer Eten was overigens prima!

A Buurlage
20 novembro 2024

Netjes en op tijd bezorgd , eten was ook lekker !

Nicole
16 novembro 2024

Goed eten en bezorging op de aangevraagde tijd

Nell
15 novembro 2024

Was weer heerlijk mals enkel een half uur te vroeg maarja gelukkig was iedereen al thuis

PM
14 novembro 2024

Tomatensoep was veel te geconcenteerd, dik, heel sterk van smaak en de " kip" was niet lekker in de soep. Het leek stijfsel, was heel zout. De loempiaaas waren lauw,verre weg van hoe het sltijd is. Was er een andere kok? Bah, voorlopig niets meer bestellen.

Anke
12 novembro 2024

Heerlijk eten, snel gebracht!

Jan Hendriks
11 novembro 2024

Prima product. Keurig bezorgd. Top!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Prima
8 novembro 2024
Michel van Nieuwland
8 novembro 2024

Zoals altijd, keurig op tijd..superwarm en mega heerlijk. Deze keer wel puntje van kritiek, tijdens bezorgen is er wat gaan lekken en helaas zat alles onder... kan gebeuren. Verder helemaal top, aanrader!

Ben
7 novembro 2024

Helaas was de sate gort droog en vorige week de loempia veel te vet. Jammer, bezorging prima.

LJ Horowitz
3 novembro 2024

Snelle bezorging. Lekker eten

Sylvo
1 novembro 2024

Goed eten en snel geleverd (zelfs eerder dan aangegeven op de site)

Beuker
27 outubro 2024

Babi pangang was nu lekker mals dus samen heerlijk gesmikkeld

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

John
26 outubro 2024

Goed en op tijd

Ingrid van Os-Woldhuis
26 outubro 2024

Wat een bijzonder snelle levering! Eten was weer heerlijk!

Peter Helwig
26 outubro 2024

De gerechten waren heel smakelijk, toch 4sterren ipv 5 sterren omdat er voor mij teveel pepers in waren verwerkt (garnalengerecht)

Ida
25 outubro 2024
A.J.G. Beentjes
21 outubro 2024

Is er wat in de keuken veranderd ? Wij bestellen al een aantal jaren regelmatig hetzelfde bij Awang. Maar gisteren was de soep wat waterig en de loempia's waren vet.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

N Kenniphaas
20 outubro 2024
Astrid Plaatsman
16 outubro 2024

Heerlijk eten en snelle bezorging.

Gjaltema
15 outubro 2024

Eten prima kwaliteit en bezorging goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jim
14 outubro 2024

17.25 besteld en 18.55 geleverd. Tevens voor dat geld weinig eten, smaak was goed. Weet niet of wij nog een keer bij jullie bestellen, denk weer naar Nieuw kwai fai die zijn ook goed alleen bezorgen niet.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marjolein
13 outubro 2024

's ochtends besteld, het werd 's avonds op tijd bezorgd! Het eten was heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
9 outubro 2024

Het totaal was prima in orde! Voor herhaling vatbaar.

Nel van gelderen
6 outubro 2024

Altijd goed meestal op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anke Hollander
6 outubro 2024

Het eten was precies op tijd en nog goed heet, en lekker

Akker
5 outubro 2024
Michel van Nieuwland
4 outubro 2024

Zoals altijd, superlekker, superwarm en keurig op tijd. Aanrader!

Lupescu
2 outubro 2024

De loempia's waren zoals gebruikelijk weer van topkwaliteit. Helaas was er geen loempiasaus bijgeleverd. Toch opmerking van kritiek. Ik had levering gevraagd om 19:15 uur, hetgeen ook op de afleverbon stond. Feitelijke aflevering werd een uur eerder verzorgd waardoor in haast andere activiteiten moeten worden onderbroken zodat van de loempia's genoten kom worden.

Beuker
27 setembro 2024

Had gevraagd om de babi pangang niet zo hard door te bakken , was wel gebeurd beetje jammer de rest was lekker 😊

De Caluwé
26 setembro 2024

Snel en prima bezorgd en heerlijk gegeten .

Hanny Schoof
22 setembro 2024
Nicole
21 setembro 2024

Lekker eten en snelle bezorging

R.J.
18 setembro 2024

Was weer goed.

Anna
18 setembro 2024

Als ik daar bestel is het wisselvallig qua smaak. Ene keer is het super lekker andere keer is het minder. Gisteren was de Loempia met kip vettig. Normaal is het lekker krokant. Nasi was met oude rijst. Ik maak zelf veel rijst klaar, dus ik weet wat voor smaak oude rijst is. En dan bedoel ik niet de rijst van de dag ervoor, maar ouder. Kip met zwarte bonensaus zat wat bejaarde groenten in. Paprika was prima, de rest niet. Ik vind het jammer dat de kwaliteit niet hetzelfde blijft. Ik verwacht gewoon verse gerechten. Ik betaal ook niet met guldens. Omdat ik dat nog ergens heb liggen. Ik vond het echt jammer want het eten van jullie kan ook echt lekker zijn. Zeker de loempia en de fo nam.

Tineke Zonneveld
16 setembro 2024

Super lekker gegeten en mega snelle bezorging

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dave Dekkers
15 setembro 2024
Hans
11 setembro 2024

Super snel geleverd,

s.e
8 setembro 2024

Heerlijk eten, en het stond klaar op de afhaaltijd.

Harrmrs
7 setembro 2024

Heerlijk eten lekker warm en op tijd gebracht

Peter Helwig
3 setembro 2024

De kwaliteit van de gerechten zijn uitstekend toebereid. We hebben genoten van de heerlijke smaak en knapperigheid (versheid)

Michel van Nieuwland
30 agosto 2024

Perfect wederom, snelle bezorging en heerlijk gegeten! Top..aanrader!

R.J.
26 agosto 2024

Top. Snelle levering

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anne-Marie
26 agosto 2024

Heerlijk knapperige pangsit, had iets meer vlees in gemogen. Goed gevulde loempia. Knapperige babi pangang met Nasi, alleen voor 1,20 euro meer, wel wat duur, zoeken naar wat vlees, beetje ei, leek wel witte rijst. Jammer, was wel lekker droog de rijst. De bezorging was super, aangegeven dat het een uur zou duren, na 20 minuten was het er al. Vriendelijke bezorger.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ooteman
24 agosto 2024
R.J.
22 agosto 2024

Top. Snel bezorgd.

Jacqueline
17 agosto 2024

Heerlijk en snel geleverd

Cees
15 agosto 2024

Makkelijk besteld op de app Was weer lekker

R.J.
14 agosto 2024

Zoals altijd goede kwaliteit en snel bezorgd.

Mike
12 agosto 2024

Eten was fantastisch en de bestelling was precies op tijd klaar Via de app was het makkelijker bestellen dan via de website

Janet
11 agosto 2024

Voor de 1e keer hier besteld maar erg tevreden. Heerlijk gegeten en snelle service.......

Michel van Nieuwland
9 agosto 2024

Chinese food at it's finest! Superlekker, superwarm en supersnel bezorgd (altijd binnen de tijd). Topzaak, aanrader!

Jordy
9 agosto 2024

Heerlijk gegeten lekker warm bezorgd en op afgesproken tijd weer een dikke 10.

Wilma Bierling
7 agosto 2024

Precies op tijd bezorgd. Eten was heerlijk.

Frank
6 agosto 2024

Bami prima, bezorging prima, gebakken banaan was niet zoals normaal,leek wel pudding achtig

Henk Nanninga
5 agosto 2024

Het eten was lekker en de levertijd veel eerder dan door Awang aangegeven. Kwam mooi uit.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

ID
3 agosto 2024

Royale porties, verse groente, lekker hoor!

Vera
29 julho 2024

Het was weer heerlijk en heel veel!!

Henk Nanninga
29 julho 2024

Zoals gewoonlijk was het weer lekker. En keurig op tijd geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Heleen
28 julho 2024

Heerlijk gegeten! Bezorging prima!

Lis
24 julho 2024

Super snelle bezorging en de kiploempia was heerlijk Babi pangang Chinese bami ook!